قیمت چمن مصنوعی

فروش انواع چمن مصنوعی

قیمت چمن مصنوعی

۶ بازديد

قیمت چمن مصنوعی با توجه اقسام استعمال آن تغییر می‌کند. چمن مصنوعی درکل شامل دو بخش چمن مصنوعی تزئینی و چمن مصنوعی ورزشی می‌شود. برخلاف خیلی‌ها که تصور می‌کنند، چمن مصنوعی فقط برای محیط‌های ورزشی قابل استفاده است، در بسیاری از جاهای دیگر نیز کاربردی می­باشد. ازجمله در زمین فوتبال، پارک‌ها، مدارس و مهد کودک‌ها با یکدیگر فرق دارد.

نکات مهم در تعیین قیمت

تعیین چمن مصنوعی در تناسب محیط خواهد توانست در هزینه‌ها صرفه‌جویی کند. در این صورت می‌توان در مورد  چمن مصنوعی ارزان تصمیم‌گیری کرد و با قیمت مناسب آن‌را خریداری کرد. به عنوان نمونه، جهت خرید چمن مصنوعی تراس نیازی به پرداخت هزینه‌های سنگین و دو بافت نیست، نوع تک بافت آن ‌را نیز می‌توان خریداری نمود.

قیمت چمن مصنوعی تراس با تراکم و ارتفاع‌های مختلف تغییر می‌کند. بعضی اشخاص جهت کاهش هزینه‌ها در جستجوی خرید چمن مصنوعی دست دوم می‌باشند. اما باید این مسئله را در نظر داشته باشند که چمن ‌مصنوعی از نوع دست ‌دوم عمر موثر خود را کرده است و مقاومت بالایی ندارد.

نکات مهم در تعیین چمن

چه عواملی در معین کردن قیمت چمن مصنوعی موثر است؟

از مهم‌ترین عوامل، چگونگی ساخت و مواد اولیه استفاده شده در تولید این محصول است. از دیگر عوامل مؤثر در قیمت چمن مصنوعی، نوع و میزان نخ استفاده شده، ضخامت و ارتفاع آن، تراکم و نوع بافت، کیفیت و ضخامت لایه زیرین چمن هست.

ساخت چمن مصنوعی شامل هزینه‌هایی می‌شود، مراحل تولید آن درکارخانه و تهیه کردن متریال جهت چمن مصنوعی، مبلغ حمل و نقل، فروش و هزینه گمرک نیز بر قیمت اثر دارد.

1_ برند ساخته شده در کشورهای مختلف

همان‌گونه که گفته شد، شرایط ساخت از مهم‌ترین عوامل در معین کردن قیمت چمن مصنوعی می‌باشد. اکثر چمن‌های مصنوعی در داخل ایران با برند خارجی است به این معنی که در کشورهای خارجی ساخته شده و هزینه‌ی برند، شروط صادرات و هزینه‌های گمرک در قیمت آن تاثیر دارد.

2_ ارتفاع چمن مصنوعی

در حقیقت ارتفاع چمن مصنوعی منوط درخواست مشتری و نوع متریال است.

ارتفاع چمن

3_ جنس چمن مصنوعی

همان‌طور که می‌دانید کیفیت و جنس چمن بر قیمت چمن مصنوعی تاثیر می‌گذارد. جنس چمن مصنوعی از نایلون، پلی اتلین، پلی پروپیلن است. هرچه متریال ارزشمندتر و با کیفیت‌تر باشد، چمن مصنوعی گران‌تر و هرچه معمولی‌تر باشد، چمن مصنوعی ارزان‌تر است.

4_ تراکم چمن مصنوعی

از عوامل مؤثر دیگر در قیمت چمن مصنوعی، تراکم چمن مصنوعی می‌باشد، در تراکم بالا، قیمت نیز بیشتر می‌شود. با بالارفتن تراکم، دوام چمن نیز بالاتر می‌رود. علاوه بر دوام و عمر بیشتر، زیبایی بیشتری همراه دارد، چراکه تراکم چمن مصنوعی در محیط زندگی، فضایی زیباتر نشان می‌دهد.

5_ وزن چمن مصنوعی

وزن چمن مصنوعی نیز مبحث مهمی است، چراکه جنس، تراکم و ارتفاع چمن اثر مثبتی در وزن چمن دارد. در واقع هرچه وزن بیشتر بشود، هزینه نیز بیشتر می‌شود و اثری مثبت روی وزن می‌گذارد.

6_ شکل چمن مصنوعی

شکل چمن مصنوعی از عوامل تاثیرگذار دیگر روی قیمت می‌باشد، و به طور معمول به شکل U،C،V است. هرچه ظاهر و شکل زیباتر باشد، قیمت افزایش می‌یابد.

7_متراژ محیط

مترمربع یا متراژ محیط، مقدار معین کننده روی قیمت چمن مصنوعی دارد.

8_ سطوح شیب‌دار

سطح‌های شیب‌دار روی قیمت چمن مصنوعی تاثیر به سزایی دارد، زیرا این سطوح شیب‌دار، بر روی سطح باعث کارهای بیشتر می‌شود.

نتیجه گیری قیمت چمن مصنوعی

مشتریان عزیز جهت مطلع شدن از قیمت چمن مصنوعی به مرکزهای فروش چمن مصنوعی و یا به فروشگاه‌های اینترنتی آنلاین معتبر مانند لیان چمن رجوع کنند. نکته کاملا ضروری برای مشتریان این است که از خرید چمن مصنوعی بدون گارانتی و خدمات پس از فروش حتما خودداری نمایند. این نکته نیز حائز اهمیت است که هیج ارزانی بی‌دلیل نیست و از خرید چمن مصنوعی ارزان و بی‌کیفیت اجتناب کنند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.